Blog

Ne marim echipa: Asistent Manager full-time

angajam

Cautam Asistent Manager full-time (si colaboratori project-based: detalii in josul paginii)

Si de abia asteptam sa gasim o persoana cu care sa impartasim valorile si pasiunile noastre!

Persoana ideala trebuie sa se regaseasca in urmatoarele:

– Cunostinte operare PC (Microsoft Office in special)

– Cunostinte avansate de Adobe Photoshop si  Corel Draw/Adobe Illustrator: pentru editare foto; realizare colaje si materiale publicitare

– Engleza: avansat

– Utilizator si cunoscator al platformei Facebook

– Cunostinte minime de fotografie

– Persoana foarte organizata, responsabila si serioasa

– Creativitate, imaginatie, initiativa

– Aptitudini de comunicare & people skills

– Aptitudini handmade (constituie un plus)

– Absolvent recent de facultate (optional)

– Nu este necesara experienta de munca

Descrierea job-ului:

– Respecta indicatiile managerului de eveniment

– Se ocupa de pagina de Facebook a evenimentului (postari zilnice)

– Face poze la eveniment si le editeaza

– Grafica

– Se ocupa de promovare

Informatii suplimentare:

– 90% din timp este job de birou in regim full-time

– Program luni-vineri + weekendurile cu eveniment

– Locatie centrala

Acestea fiind spune, asteptam CV-urile voastre la adresa bountyfair.contact@gmail.com + un paragraf in care sa ne spuneti de ce v-ar placea sa primiti acest job si care sunt pasiunile/hobby-urile voastre. In titlul mailului sa specificati “Pentru post Asistent Manager”.

—————————————————————————————————————————–

CAUTAM si colaboratori project-based pentru:

– impartire pliante/flyere in oras

– supraveghetorii/staff pe timpul evenimentelor

– incasare bilete in weekendurile cand desfasuram evenimente

– amenajare locatie (mutare mobilier, decorare)

Plata se face la ora sau pe zi, in functie de activitate.

Asteptam CV-urile voastre la adresa bountyfair.contact@gmail.com + specificarea pentru care dintre activitatile de mai sus sunteti interesati.

 

*sursa foto: https://ro.pinterest.com/source/amyborrell.com