Bounty Fair – conditii de participare la editia #38 din 20-21 octombrie 2018

Scopul evenimentului consta in realizarea unei oaze de creativitate si relaxare prin intermediul careia vizitatorii relationeaza direct cu artistii preferati si fac shopping de calitate. Totodata, zona de ateliere de creatie pentru cei mici si cei mari are menirea de a atrage tinerele familii in acest mediu creativ si de a le arata minunile care pot iesi chiar din mainile lor dibace.

Bounty Fair este singurul eveniment lunar de design si creativitate romaneasca din Bucuresti, ale carui editii sunt unice. Astfel, vizitatorii pot veni la Bounty Fair in fiecare luna si vor gasi branduri care participa in premiera, colectii noi ale artistilor preferati, produse unicate si surprize. De asemenea, specificul atelierelor este diferit si divers, fiind prietenoase cu procuparile si pasiunile juniorilor. Atelierele care au primit de-a lungul timpului votul publicului mic, se regasesc la fiecare editie.

 

Bounty Fair – editia nr. 38 – 20 si 21 octombrie 2018  

Locatia: cladirea Casei Universitarilor Bucuresti (Str. Dionise Lupu, Nr. 46)

Program: 10:00 – 19:00.

Intrare: 8 lei/persoana/zi (copiii pana in 14 ani au acces gratuit).

Structura evenimentului Bounty Fair:

  • Targ cu creatii de design romanesc realizate de 50 de artisti si branduri romanesti;
  • Standuri cu produse gourmet;
  • 15 Ateliere de creatie pentru adulti si copii;
  • Zona de stat la povesti (langa sala de ateliere);
  • Zona de restaurant (meniul Restaurantului Casa Universitarilor) la demisolul cladirii;
  • Tombola cu premii pe loc.

Structura zonei de shopping creativ (targ):

  • Creatii unicate, realizate de artisti si designeri romani in stil propriu -> in proportie de 60% dintre standuri
  • Creatii diverse lucrate manual de artizani romani -> 20% dintre standuri
  • Branduri romanesti cu produse cosmetice si alimentare (delicii culinare si gourmet) -> 20% dintre standuri

Vizitatori (cine si cati sunt):

  • de la o editie la alta traficul variaza, media de vizitatori fiind la 1300, insa minimum 1000 de persoane iti pot vedea creatiile la targ. Apogeul pentru o editie la interior a fost 1600 persoane, iar pentru o editie in aer liber 2000 de persoane.
  • target: preponderent femei, cu varsta cuprinsa intre 26 si 45 de ani, cu un interes mare pentru creatii unicate, create cu pasiune si atentie la detaliu.
  • un alt target al evenimentului sunt tinerele familii, cu copii de 3-10 ani, care sunt interesate de locuri si evenimente unde pot merge cu cei mici.

Variante de standuri si costuri: 

Stand TIP A – Taxa 600 lei 

Lungime maxima de 2 metri, adancime aproximativa de 1,70 m (adancimea standului variaza in functie de camera in care este amplasat)

Putem oferi masa de 150 x 70 cm sau mai mica in functie de mobilierul pe care il aduceti).

Stand TIP B – Taxa 850 lei

lungime maxima de 3 metri, adancime aproximativa de 1,70 m (adancimea standului variaza in functie de camera in care este amplasat)

Putem oferi 2 mese  de 130 cm  x 70 cm fiecare sau o masa de 200 cm x 90 xm sau in functie de mobilierul pe care il aduceti).

 

Precizari:

taxa este exprimata pentru ambele zile de targ;

– spatiul standului include mobilierul de expunere, 2 scaune si spatiu de delimitare intre standuri;

putem asigura masa la fiecare stand, in functie de nevoile voastre si marimea de stand aleasa. Avem urmatoarele dimensiuni de mese: 80 x 80 cm, 130 x 70 cm, 150 x 70 cm, 200 x 90 cm;

 taxa include costul de inchiere a spatiului in cadrul targului + cost de promovare si vizibilitate online:

  • colaj dedicat brandului postat pe pagina de facebook Bounty Fair, cu o scurta descriere si boost post/reclama platita de noi;
  • mentionare pe lista brandurilor participante la editie cu hyperlink catre pagina/site, accesibila inainte si dupa editie;
  • poze la produse din cadrul targului care vor fi publicate post-event in folder dedicat editiei cu tag la pagina de Facebook a brandului;
  • boost post la folderul cu fotografii din cadrul editiei.

standurile le alocam noi in functie de marimea aleasa de stand, de categoria de creatii si de pozitionarea la editii anterioare (nu alocam aceleasi locuri la fiecare editie).

Brandurile care isi retrag participarea incepand cu 5 zile inainte de editie (exemplu: incepand cu ziua de luni din saptamana cu editia) li se va restitui suma achitata in proportie de 70%. Procentul de 30% din suma este comision care revine Evenimentului Bounty Fair pentru acoperirea cheltuielilor de organizare si promovare  online, realizate inainte de eveniment.

Termen de plata: 12 octombrie 2018.

Plata se poate face prin transfer bancar (in baza facturii emise de noi) sau numerar la sediul nostru din Str. Cristofor Columb nr 2, Bucuresti (langa Parc Gradina Icoanei).

 

Untitled-1

 

Inscriere ca expozant in cadrul zonei de shopping creativ

Inainte de a te inscrie te rugam sa citesti Regulamentul Bounty Fair .

Apoi te rugam sa completezi formularul de inscriere in preselectie pana pe 7 octombrie 2018. 

Toate inscrierile vor primi pe email rezultatul pana pe 8 octombrie 2018.

 

Criterii principale de selectie a expozantilor :

  • aranjamentul standurilor (designul de prezentare) si respectarea programului  de eveniment la editii anterioare Bounty Fair (pentru brandurile cu care am mai colaborat);
  • numarul de aplicanti la fiecare categorie de creatii (fiecare editie trebuie sa beneficieze de o diversitate cat mai mare de produse);
  • la fiecare editie alocam aproximativ 20% dintre locuri pentru branduri cu care nu am mai colaborat;
  • unicitatea creatiilor / design propriu;
  • stil modern, urban, in tendinte;
  • produse lucrate cu atentie la detaliu, dar si ambalaj/prezentare de produs in concordanta;
  • brand care are colectii noi;
  • pagina de prezentare cu poze calitative, la colectiile actuale;
  • produsele alimentare si cosmetice trebuie sa aiba certificate de calitate;
  • Bounty Fair are un stil, un concept si o viziune proprie, iar expozantii sunt alesi in asa fel incat sa se incadreze in conceptul evenimentului.

In selectionarea participantilor la fiecare editie tinem cont de mai multe criterii si de experienta anterioara cu fiecare brand care a mai participat la Bounty Fair. Decizia finala de preselectie apartine exclusiv echipei Bounty Fair.

 

Pentru orice alte informatii nu ezitati sa ne contactati prin intermediul metodei preferate din sectiunea Contact