Bounty Fair- conditii si regulament de participare la targ

Bounty_27_ cover photo_redimensionat

Despre Bounty Fair

Artistii si artizanii romani pasionati de creatie, arta si frumos isi dau intalnire la Bounty Fair! Scopul evenimentului este de a crea o oaza de creativitate si relaxare in care vizitatorii sa relationeze direct cu artistii preferati si sa faca shopping de calitate. Totodata, zona de ateliere de creatie, pentru cei mici si cei mari are menirea de a atrage tinerele familii in acest mediu creativ si de a le arata minunile care pot iesi din mainile lor.

Bounty Fair este singurul eveniment lunar de design romanesc din Bucuresti, ale carui editii sunt unice. Astfel, poti veni la Bounty Fair in fiecare luna si vei gasi artisti si creatii noi, produse unicate si surprize diferite. De asemenea, si atelierele pentru copii sunt altele de la o editie la alta, exceptie facand doar 2-3 ateliere care sunt votate preferatele copiilor.

Bounty Fair – editia din 8-9 iulie 2017 – in aer liber

Locatia: Casa Universitarilor Bucuresti (Str. Dionise Lupu, Nr. 46 – aproape de Parc Gradina Icoanei). Toata activitatea are loc in curtea si gradina locatiei.

Data: 8-9 iulie 2017. Program: 10:00 – 20:00.

Intrare: 8 lei/persoana/zi (copiii pana in 14 ani au acces gratuit).

Inscriere in preselectie pentru expozanti Eventul pe Facebook

 

Structura evenimentului Bounty Fair:

  • Targ cu produse handmade sau design romanesc realizate de 60 de artisti romani;
  • 15 Ateliere de creatie/ workshop-uri pentru adulti si copii;
  • Zona de relaxare in natura (hamace, paturele, pernute in padurice);
  • Zona de restaurant (oferita de Restaurantul Casa Universitarilor);
  • Tombola cu premii pe loc.

Structura targului:

  • Creatii unicate, realizate de artisti si designeri romani in stil propriu (60% dintre standuri)
  • Creatii diverse lucrate manual de artizani romani (20% dintre standuri)
  • Branduri romanesti cu produse diverse (20% dintre standuri)

Vizitatori (cine si cati sunt):

  • de la o editie la alta traficul variaza, media de vizitatori fiind la 1200, insa minimum 900 de persoane iti pot vedea creatiile la targ. Apogeul pentru o editie la interior a fost 1500 persoane, iar pentru o editie in aer liber 1800 de persoane.
  • target: preponderent femei, cu varsta cuprinsa intre 24 si 40 de ani, cu un interes mare pentru creatii unicate, create cu pasiune si atentie la detaliu.
  • un alt target al evenimentului sunt tinerele familii, cu copii de 3-12 ani, care sunt interesate de locuri si evenimente unde pot merge cu cei mici.

Inscriere ca expozant in cadrul targului:

Cei care doresc sa expuna la Bounty Fair- editia din 8-9 iulie 2017 trebuie sa completeze formularul de inscrire in preselectie pana la 25 iunie 2017:

Inscriere in preselectie pentru expozanti

 

Vom raspunde tuturor solicitarilor intre 26 si 28 iunie iunie 2017, pe email-ul oferit in formular.

In selectionarea participantilor la fiecare editie tinem cont de mai multe criterii si de experienta anterioara cu fiecare brand in parte (pentru cei care au mai participat la Bounty Fair). Decizia finala de preselectie apartine exclusiv echipei Bounty Fair.

Criterii principale de selectie a expozantilor :

  • aranjamentul standurilor (designul de prezentare) si respectarea programului  de eveniment la editii anterioare Bounty Fair (daca am mai colaborat);
  • atitudinea fata de ceilalti expozanti si fata de vizitatori (daca am mai colaborat);
  • numarul de aplicanti la fiecare categorie de creatii (fiecare editie trebuie sa beneficieze de o diversitate cat mai mare de produse);
  • unicitatea creatiilor / design propriu;
  • stil modern, urban, in tendinte;
  • produse lucrate cu atentie la detaliu, dar si ambalaj/prezentare de produs in concordanta;
  • colectii noi;
  • pagina de prezentare cu poze calitative, la colectiile actuale;
  • produsele alimentare si cosmetice trebuie sa aiba certificate de calitate;
  • Bounty Fair are un stil, un concept si o viziune proprie, iar expozantii sunt alesi in asa fel incat sa se incadreze in conceptul evenimentului.

Variante de standuri si costuri *

Standuri la cort:

Stand 2×2 metri (4 metri patrati) – Taxa 400 lei 

(masa din partea noastra de 150 x 70 cm sau mai mica in functie de mobilierul pe care il aduceti);

Stand 3×3 metri (9mp) –  Taxa 900 lei 650 lei

(masa din partea noastra de 200 x 90 cm sau mai mica in functie de mobilierul pe care il aduceti).

 

Standuri la terasa acoperita:

Stand 1 (latime) x 2 metri (adancime) – Taxa 220 lei 

(masa din partea noastra de 80×80 cm)

Stand pe mijlocul terasei acoperite  *standurile de la 32 la 40 (se poate expune doar pe mesele oferite de noi: 150×70 cm, iar scaunele

vor fi cate unul de-o parte si de alta a mesei. NU se accepta extra mobilier sau roll-up-uri.) – Taxa 290 lei

Stand 2×2 metri (4 metri patrati) – Taxa 400 lei 

(masa din partea noastra de 150 x 70 cm sau mai mica in functie de mobilierul pe care il aduceti);

Stand 3×2 metri (6mp) – Taxa 600 lei 550 lei 

(masa din partea noastra de 240 x 70 cm sau mai mica in functie de mobilierul pe care il aduceti);

Stand 4×2 metri (8mp) – Taxa 800 lei 650 lei 

(2 mese din partea noastra de 150 x 70 cm sau in functie de mobilierul pe care il aduceti).

 

* taxa include tva si este exprimata pentru ambele zile de targ; calculul se face la referinta de 100 lei/mp + discounturi.

– spatiul ales include mobilierul de expunere, scaunele expozantului si spatiu de delimitare intre standuri.

– fiecare stand primeste 2 scaune;

– putem asigura masa la fiecare stand, in functie de nevoile voastre si marimea de stand aleasa. Avem urmatoarele dimensiuni de mese: 80 x 80 cm, 130 x 70 cm, 150 x 70 cm, 200 x 90 cm;

– taxa include cost de promovare si vizibilitate online:

  • colaj dedicat brandului care este postat pe pagina de Facebook Bounty Fair, cu o scurta descriere si boost post/reclama platita de noi;
  • lista a brandurilor participante cu hyperlink catre pagini, accesibila inainte si dupa editie;
  • poze de la targ publicate post-event in folder dedicat editiei cu tag la pagina de Facebook a brandului;
  • boost post la folderul cu poze ale editiei pentru a fi vazute de fanii Bounty Fair.

– standurile le alocam noi in functie de marimea aleasa de stand, de categoria de creatii si de pozitionarea la editii anterioare (nu alocam aceleasi locuri la fiecare editie).

Deadline de plata: 5 iulie 2017.

Plata se poate face prin transfer bancar sau cash in cadrul unei intalniri ce va fi anuntata pe email doar celor acceptati sa ia parte la editie.

Bounty Fair- harta outdoor 2017

Conditii expozanti:

  • Sa achite taxa pana la deadline-ul anuntat, in caz contrar rezervarea va fi anulata (cu o instiintare in prealabil pe email).
  • Sa respecte programul evenimentului, adica sa aiba standul complet amenajat la ora 9:45 si pana la 20:00 in ambele zile. Cine nu respecta programul ar putea sa primeasca interdictie de a mai participa la alte editii.
  • Daca va oferim noi masa trebuie sa veniti cu un material uni, lung pana la podea, pentru a acoperi masa.
  • Produsele de la stand trebuie sa fie doar cele mentionate la inscriere.
  • Standul se poate imparti cu un alt expozant, DAR doar dupa aprobarea echipei noastre inainte de editie.
  • Sa respecte spatiul alocat si orice indicatie a echipei Bounty Fair.
  • NU se poate lipi sau sprijini nimic de peretii cladirii.
  • Publicitatea (roll-up, impartire de flyere, afise etc.) se poate face doar in cadrul standului inchiriat.
  • Sa anunte pe pagina de Facebook a produselor sale ca participa la Bounty Fair. Pentru aceasta oferim cover photo care trebuie postat cu cel putin 7 zile inainte de editie.
  • Sa dea “invite” la prietenii din Bucuresti in cadrul event-ului de pe Facebook. Doar impreuna putem mari comunitatea iubitorilor de handmade romanesc!
  • Standul trebuie amenajat cat mai frumos cu putinta. Tinem cont de acest aspect in preselectiile viitoare!

Nerespectarea conditiilor poate duce la incetarea colaborarii noastre pe viitor, la oricare dintre evenimentele pe care le organizam.

La aceasta editie avem o tematica optionala pentru creatiile voastre si un CONCURS pentru expozanti*, pentru cei care doresc sa-si puna imaginatia in aplicare:  flori de lavanda. Cine va realiza creatii pe aceasta tematica va beneficia de o promovare in plus pe pagina de Facebook Bounty Fair. (ATENTIE!! Trebuie sa ne trimiteti poze calitative, cu creatiile cat mai frumos expuse pana pe data de 6 iulie pentru a intra in concurs. Ne rezervam dreptul de a face o selectie si de a posta doar creatiile care vom considera ca se incadreaza in tematica si care au poze de calitate. Daca avem mai putin de 5 inscrieri concursul pentru aceasta edtiei se declara anulat). Dintre toate creatiile care se incadreaza tematicii optionale vom alege un castigator, sambata, 8 iulie, chiar in cadrul targului. Acesta va fi premiat cu un voucher in valoare de 100 lei (pe care-l poate folosi la cumparaturi in cadrul targului Bounty Fair din acel weekend) si o diploma cu care sa se mandreasca!

*la concurs pot participa doar expozantii Bounty Fair care sunt acceptati la editia din 8-9 iulie 2017.

Pentru mai multe detalii despre Bounty Fair si editia din iunie 2017 ne puteti contacta pe email: bountyfair.inscrieri@gmail.com si la telefon: 0721.046.638 (Andreea Stroe)

Poze de la alte editii:

1.Targ in zona de corturi.

DSC_3191

28_mai_bounty_fair_cameliasirli_125

2. Targ la terasa acoperita.

bountyfair_21mai_23

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Ateliere pentru copii.

bountyfair_mai_148

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

DSC_1619

4. Zona de restaurant.

DSC_1613

 DSC_2128

5. Zona de hamace.

14_mai_agenda_bio_cameliasirli_131

 

6.Zona de relaxare in natura.

14_mai_agenda_bio_cameliasirli_128

DSC_2231