Bounty Fair – conditii de participare la editia #34 din 19-20 mai 2018

 

In weekendul 19-20 mai 2018 ne bucuram de soare, natura si shopping creativ la Bounty Fair, in curtea si gradina frumoasei locatii Casa Universitarilor Bucuresti.

Scopul evenimentului consta in realizarea unei oaze de creativitate si relaxare prin intermediul careia vizitatorii relationeaza direct cu artistii preferati si fac shopping de calitate. Totodata, zona de ateliere de creatie pentru cei mici si cei mari are menirea de a atrage tinerele familii in acest mediu creativ si de a le arata minunile care pot iesi chiar din mainile lor dibace.

Bounty Fair este singurul eveniment lunar de design si creativitate romaneasca din Bucuresti, ale carui editii sunt unice. Astfel, vizitatorii pot veni la Bounty Fair in fiecare luna si vor gasi branduri care participa in premiera, colectii noi ale artistilor preferati, produse unicate si surprize. De asemenea, specificul atelierelor este diferit si divers, fiind prietenoase cu procuparile si pasiunile juniorilor. Atelierele care au primit de-a lungul timpului votul publicului mic, se regasesc la fiecare editie.

Bounty Fair – editia nr. 34–  19-20 mai 2018 – editie de shopping creativ in aer liber

Locatia: curtea si gradina Casei Universitarilor Bucuresti (Str. Dionise Lupu, Nr. 46)

Program: 10:00 – 20:00.

Intrare: 8 lei/persoana/zi (copiii pana in 14 ani au acces gratuit).

Structura evenimentului Bounty Fair:

  • Zona de shopping creativ unde expun si vand aprox. 70 de branduri si artisti romani
  • 15 ateliere de creatie pentru copii si adulti;
  • Zona de terasa – restaurant (meniul Restaurantului Casa Universitarilor)
  • Zona de relaxare in natura, cu hamace si bancute
  • Tombola cu premii pe loc

Structura zonei de shopping creativ (targ):

  • Creatii unicate, realizate de artisti si designeri romani in stil propriu -> in proportie de 60% dintre standuri
  • Creatii diverse lucrate manual de artizani romani -> 20% dintre standuri
  • Branduri romanesti cu produse cosmetice si alimentare (delicii culinare si gourmet) -> 20% dintre standuri

Vizitatori (cine si cati sunt):

  • de la o editie la alta traficul variaza, media de vizitatori fiind la 1600, insa minimum 1300 de persoane iti pot vedea si adora creatiile la eveniment. Apogeul pentru o editie in aer liber a fost 2000 de persoane.
  • target: preponderent femei, cu varsta cuprinsa intre 26 si 45 de ani, cu un interes mare pentru creatii inedite si unicate, create cu pasiune si atentie pentru detaliu.
  • un alt target al evenimentului sunt tinerele familii, cu copii de 3-10 ani, care sunt interesate de locuri si evenimente unde pot merge cu cei mici si care le ofera surse de distractie si relaxare pentru toti membrii familiei.

 

Variante de standuri si costuri pentru o editie in aer liber

Standuri la cort:

Stand 2×2 metri (4 metri patrati) – Taxa 650 lei 

(masa din partea noastra de 150 x 70 cm sau mai mica in functie de mobilierul pe care il aduceti);

Stand 3×3 metri (9mp) –  Taxa 990 lei 

(masa din partea noastra de 200 x 90 cm sau mai mica in functie de mobilierul pe care il aduceti).

 

Standuri la terasa acoperita:

Stand 2×2 metri (4 mp) – Taxa 600 lei 

(masa din partea noastra de 150 x 70 cm sau mai mica in functie de mobilierul pe care il aduceti);

Stand 3 metri lungime ×2 metri latime (6mp) – Taxa 800 lei 

(masa din partea noastra de 240 x 70 cm sau mai mica in functie de mobilierul pe care il aduceti);

Stand pe mijlocul terasei acoperite – Taxa 480 lei

standurile de la 32 la 40 (se poate expune doar pe masa oferita de noi: 150×70 cm, iar scaunele vor fi cate unul de-o parte si de alta a mesei. NU se accepta extra mobilier sau roll-up-uri.)

Termen de plata: 11 mai 2018.

– taxele este exprimate pentru ambele zile de targ;

 spatiul standului include mobilierul de expunere, 2 scaune si spatiu de delimitare intre standuri (daca alegeti stand de 2 metri lungime nu puteti aduce masa/mobilier de 2 metri lungime pentru ca nu veti mai avea loc sa intrati in perimetrul standului);

– putem asigura masa la fiecare stand, in functie de nevoile voastre si marimea de stand aleasa. Avem urmatoarele dimensiuni de mese: 80 x 80 cm, 150 x 70 cm

– taxa include costul de inchiere a spatiului in cadrul evenimentului + cost de promovare si vizibilitate online:

  • colaj dedicat brandului postat pe pagina de facebook Bounty Fair, cu o scurta descriere si boost post/reclama platita de noi;
  • mentionare pe lista brandurilor participante la editie cu hyperlink catre pagina/site, accesibila inainte si dupa editie;
  • poze la produse din cadrul targului care vor fi publicate post-event in folder dedicat editiei cu tag la pagina de Facebook a brandului;

– standurile sunt alocate de organizator in functie de marimea aleasa de stand, de categoria de creatii si de pozitionarea la editii anterioare (nu se aloca aceleasi locuri la fiecare editie).

– Brandurile care isi retrag participarea cu 5 zile inainte de editie, inclusiv, li se va restitui suma achitata in proportie de 70%. Procentul de 30% din suma este comision care revine Evenimentului Bounty Fair pentru acoperirea cheltuielilor de organizare si promovare  online, realizate inainte de eveniment.

 

Inscrierea ca brand expozant in zona de shopping creativ se poate face doar prin completarea acestui  formular de inscriere in preselectie pana pe 22 aprilie 2018. Toate inscrierile vor primi un raspuns pana pe 27 aprilie 2018.

Inainte de a completa formularul reprezentantul brandului este rugat sa citeasca regulamentul Bounty Fair

 

In selectionarea participantilor la fiecare editie tinem cont de mai multe criterii si de experienta anterioara cu fiecare brand care a mai participat la Bounty Fair. Decizia finala de preselectie apartine exclusiv echipei Bounty Fair.

Criterii principale de selectie a expozantilor :

  • aranjamentul standurilor (designul de prezentare) si respectarea programului  de eveniment la editii anterioare Bounty Fair (pentru brandurile cu care am mai colaborat);
  • numarul de aplicanti la fiecare categorie de creatii (fiecare editie trebuie sa beneficieze de o diversitate cat mai mare de produse);
  • la fiecare editie alocam aproximativ 20% dintre locuri pentru branduri cu care nu am mai colaborat;
  • unicitatea creatiilor / design propriu;
  • stil modern, urban, in tendinte;
  • produse lucrate cu atentie la detaliu, dar si ambalaj/prezentare de produs in concordanta;
  • brand care are colectii noi;
  • pagina de prezentare cu poze calitative, la colectiile actuale;
  • produsele alimentare si cosmetice trebuie sa aiba certificate de calitate;
  • Bounty Fair are un stil, un concept si o viziune proprie, iar expozantii sunt alesi in asa fel incat sa se incadreze in conceptul evenimentului.

Pentru orice alte informatii nu ezitati sa ne contactati prin intermediul metodei preferate din sectiunea Contact