3 ani de Bounty Fair: editie aniversara

cover_event

 

Eveniment Facebook

In weekendul 11-12 noiembrie 2017 aniversam 3 ani de Bounty Fair! Asta inseamna 560 de branduri romanesti care au participat la targ in 28 de editii, 320 de ateliere creative pentru cei mici (dintre care 150 cu tematica unica), peste 35.000 vizitatori, peste 6.000 de copii si nenumarate zambete si bucurii.

Scopul evenimentului este de a crea o oaza de creativitate si relaxare in care vizitatorii sa relationeze direct cu artistii preferati si sa faca shopping de calitate. Totodata, zona de ateliere de creatie, pentru cei mici si cei mari are menirea de a atrage tinerele familii in acest mediu creativ si de a le arata minunile care pot iesi chiar din mainile lor.

Bounty Fair este singurul eveniment lunar de design romanesc din Bucuresti, ale carui editii sunt unice. Astfel, poti veni la Bounty Fair in fiecare luna si vei gasi artisti si creatii noi, produse unicate si surprize diferite. De asemenea, si atelierele pentru copii sunt altele de la o editie la alta, exceptie facand doar 3-4 ateliere care sunt votate preferatele copiilor.

Bounty Fair – editia nr. 28 – 11 si 12 noiembrie 2017 -> Editie aniversara 3 ani

Locatia: cladirea Casei Universitarilor Bucuresti (Str. Dionise Lupu, Nr. 46)

Program: 10:00 – 19:00.

Intrare: 8 lei/persoana/zi (copiii pana in 14 ani au acces gratuit).

Structura evenimentului Bounty Fair:

  • Targ cu creatii de design romanesc realizate de 40 de artisti romani;
  • 15 Ateliere de creatie pentru adulti si copii;
  • Zona BISTRO;
  • Zona de relaxare;
  • Zona de restaurant (meniul Restaurantului Casa Universitarilor) la demisolul cladirii;
  • Tombola cu premii pe loc.

Structura targului:

  • Creatii unicate, realizate de artisti si designeri romani in stil propriu (in proportie de 60% dintre standuri)
  • Creatii diverse lucrate manual de artizani romani (20% dintre standuri)
  • Branduri romanesti cu produse diverse (20% dintre standuri)

Vizitatori (cine si cati sunt):

  • de la o editie la alta traficul variaza, media de vizitatori fiind la 1300, insa minimum 1000 de persoane iti pot vedea creatiile la targ. Apogeul pentru o editie la interior a fost 1600 persoane, iar pentru o editie in aer liber 2000 de persoane.
  • target: preponderent femei, cu varsta cuprinsa intre 24 si 45 de ani, cu un interes mare pentru creatii unicate, create cu pasiune si atentie la detaliu.
  • un alt target al evenimentului sunt tinerele familii, cu copii de 3-12 ani, care sunt interesate de locuri si evenimente unde pot merge cu cei mici.

Inscriere ca expozant in cadrul targului:

Fiind o editie aniversara, la targ vor putea participa doar branduri cu care am mai colaborat de cel putin de 2 ori in ultimii 3 ani. Daca te numeri printre ei trebuie sa completezi formularul de inscrire in preselectie pana la 23 septembrie 2017:  formular de inscriere

 

Vom raspunde tuturor solicitarilor pana pe 29 septembrie 2017, pe email-ul oferit in formular.

In selectionarea participantilor la fiecare editie tinem cont de mai multe criterii si de experienta anterioara cu fiecare brand in parte. Decizia finala de preselectie apartine exclusiv echipei Bounty Fair.

Criterii principale de selectie a expozantilor :

  • aranjamentul standurilor (designul de prezentare) si respectarea programului  de eveniment la editii anterioare Bounty Fair;
  • numarul de aplicanti la fiecare categorie de creatii (fiecare editie trebuie sa beneficieze de o diversitate cat mai mare de produse);
  • unicitatea creatiilor / design propriu;
  • stil modern, urban, in tendinte;
  • produse lucrate cu atentie la detaliu, dar si ambalaj/prezentare de produs in concordanta;
  • colectii noi;
  • pagina de prezentare cu poze calitative, la colectiile actuale;
  • produsele alimentare si cosmetice trebuie sa aiba certificate de calitate;
  • Bounty Fair are un stil, un concept si o viziune proprie, iar expozantii sunt alesi in asa fel incat sa se incadreze in conceptul evenimentului.

 

Variante de standuri si costuri: 

Stand 2 metri latime x 1,70 metri adancime – Taxa 400 lei 

(masa din partea noastra de 150 x 70 cm sau mai mica in functie de mobilierul pe care il aduceti);

Stand 3 metri latime x 1,70 metri adancime – Taxa 600 lei 550 lei 

(2 mese din partea noastra de 120 cm  x 70 cm fiecare sau o masa de 200 cm x 90 xm sau in functie de mobilierul pe care il aduceti);

Stand 4 metri latime x 1,70 metri adancime – Taxa 800 lei 650 lei 

(2 mese din partea noastra de 150 x 70 cm sau o masa de 300 cm x 70 cm sau in functie de mobilierul pe care il aduceti).

* taxa include tva si este exprimata pentru ambele zile de targ; calculul se face la referinta de 100 lei/mp + discounturi.

 – spatiul standului include mobilierul de expunere, 2 scaune si spatiu de delimitare intre standuri;

– putem asigura masa la fiecare stand, in functie de nevoile voastre si marimea de stand aleasa. Avem urmatoarele dimensiuni de mese: 80 x 80 cm, 130 x 70 cm, 150 x 70 cm, 200 x 90 cm;

– taxa include costul de inchiere a spatiului in cadrul targului + cost de promovare si vizibilitate online:

  • colaj dedicat brandului postat pe pagina de facebook Bounty Fair, cu o scurta descriere si boost post/reclama platita de noi;
  • mentionare pe lista brandurilor participante la editie cu hyperlink catre pagina/site, accesibila inainte si dupa editie;
  • poze la produse din cadrul targului care vor fi publicate post-event in folder dedicat editiei cu tag la pagina de Facebook a brandului;
  • boost post la folderul cu poze ale editiei.

– standurile le alocam noi in functie de marimea aleasa de stand, de categoria de creatii si de pozitionarea la editii anterioare (nu alocam aceleasi locuri la fiecare editie).

Deadline de plata: 6 noiembrie 2017.

Plata se poate face prin transfer bancar sau cash in cadrul unei intalniri ce va fi anuntata pe email doar celor acceptati sa ia parte la editie.

test culoare

Reguli pentru expozanti:

  • Sa achite taxa pana la deadline-ul anuntat, in caz contrar rezervarea va fi anulata (cu o instiintare in prealabil pe email).
  • Sa respecte programul evenimentului, adica sa aiba standul complet amenajat la ora 9:50 si pana la 19:00 in ambele zile. Cine nu respecta programul ar putea sa primeasca interdictie de a mai participa la alte editii.
  • Daca va oferim noi masa trebuie sa veniti cu un material uni, lung pana la podea, pentru a acoperi masa.
  • Produsele de la stand trebuie sa fie doar cele mentionate la inscriere design propriu.
  • Standul se poate imparti cu un alt expozant, DAR doar dupa aprobarea echipei noastre inainte de editie.
  • Sa respecte spatiul alocat si orice indicatie a echipei Bounty Fair.
  • Nu se poate lipi sau sprijini nimic de peretii cladirii.
  • Publicitatea (roll-up, impartire de flyere, afise etc.) se poate face doar in cadrul standului inchiriat.
  • Sa anunte pe pagina de Facebook a produselor sale ca participa la Bounty Fair. Pentru aceasta oferim cover photo care trebuie postat cu cel putin 7 zile inainte de editie.
  • Sa dea “invite” la prietenii din Bucuresti in cadrul event-ului de pe Facebook. Doar impreuna putem mari comunitatea iubitorilor de design romanesc!
  • Standul trebuie amenajat cat mai frumos cu putinta. Tinem cont de acest aspect in preselectiile viitoare!

Nerespectarea conditiilor poate duce la incetarea colaborarii noastre pe viitor, la oricare dintre evenimentele pe care le organizam.

La aceasta editie avem o tematica optionala pentru creatiile voastre si un CONCURS pentru expozanti*, pentru cei care doresc sa-si puna imaginatia in aplicare:

petrecere aniversara de 3 ani. 
  • Cine va realiza creatii pe aceasta tematica va beneficia de o promovare in plus pe pagina de Facebook Bounty Fair.
  • Observatie: Trebuie sa ne trimiteti poze calitative, cu creatiile cat mai frumos expuse pana pe data de 8 noiembrie 2017 pentru a intra in concurs.
  • Ne rezervam dreptul de a face o selectie si de a posta doar creatiile care vom considera ca se incadreaza in tematica si care au poze de calitate.
  • Daca vor fi mai putin de 5 inscrieri concursul pentru aceasta edtiei se anuleaza.
  • Dintre toate creatiile care se incadreaza tematicii optionale vom alege un castigator, sambata, 11 noiembrie, chiar in cadrul targului. Avand in vedere ca este o ocazie speciala si tematica este aleasa pentru a sarbatorii 3 ani de Bounty Fair vom cumpara piesa castigatoare cu suma de 100 de lei cash.

*la concurs pot participa doar expozantii Bounty Fair care sunt acceptati la editia din 11-12 noiembrie 2017.

Pentru mai multe detalii despre Bounty Fair si editia din noiembrie 2017 ne puteti contacta pe email: bountyfair.inscrieri@gmail.com si la telefon: 0721.046.638 (Andreea Stroe)